19 Ocak 2012 Perşembe

Gta San Andreas Zombie Alarm Mod





Link:


http://www.gtagaming.com/downloads/download/2364


Kurulum:


Ped.ifp / Anim İÇİNE 


ZombieAlarm.cm ve ZombieAlarmstart.cs / CLEO içine


Data.dat/ Datanın İçine


Ds_Store ve REvil.img / MODELS İÇİNE 


Zombie saldırısını başlatmak için BACKSPACE (SİLME TUŞU) basın  


Cleo Dosyası Olmayanlar Burdan İndirsin


http://hotfile.com/dl/142518547/2784006/Gta_San_Andreas_Modlar_Cleo_Dosyas.rar.html


Buda Cleo Kurulumunun Videolu Anlatımı


https://www.facebook.com/video/video.php?v=2333491462532





15 yorum:

  1. arkadaş ben bunu aynen yaptım silme tuşuna bastım çalışmıyor cleo dosyam da var

    YanıtlaSil
  2. eet beyler aynen ya

    YanıtlaSil
  3. ben aynısını yaptım oldu ama zombi saldırısı başlamıyo patlama oluyo zombiler gelmiyor

    YanıtlaSil
  4. ben yapamadım back olmuyo baska modlara bakcaz ben zombilerle ilgili savas filmi cekcektim ya

    YanıtlaSil
  5. OLMUYO UĞRAŞMAYIN BEYLER

    YanıtlaSil
  6. ben indirmicem boşuna uğraşmış olcam

    YanıtlaSil
  7. bende çalıştı EMEĞE SAYGI

    YanıtlaSil
  8. adamın çenesi :D komik ama oldu patlamada bende öldüm ama

    YanıtlaSil
  9. ya bi gidin gerzekler bende oluyor

    YanıtlaSil
  10. aynen oluyor beyler berkay çetin mesala senin cleo modun hangisi ?

    YanıtlaSil
  11. Olmadı ama Carl'ın alt çenesi 10 santim öne gelyo :D :D

    YanıtlaSil
  12. Bende oluyor ama patlama olmuyor. :(

    YanıtlaSil
  13. CLEO KAÇ OLUCAK BENDE 4 VAR

    YanıtlaSil